środa, 8 lutego 2017

Przeszkadzacze w pracy

Hejka!
Jeżeli jesteście posiadaczami kociaka na pewno wiecie, że są one bardzo ambitne i lubią nam pomagać praktycznie we wszystkim. Moje ferie dobiegają końca, ale udało mi się zrobić kilka pożytecznych rzeczy z moimi pomocnikami. Zresztą nie tylko mi. Próbowali nawet swoich sił w roli księgowych. 


Jako, że mam też świnkę morską - Franka - muszę mu często sprzątać. Oczywiście nigdy nie robię tego sama. Ledwo otworzę klatkę, przeniosę świnkę i gdy wracam pomocnik Harry już zameldowany! 



Chyba ma to po Zuzi, która gdy ja byłam młodsza zawsze pomagała w tej robocie mamie:) 


Kiedy mama kroi materiały na kocich krawców zawsze może liczyć. Czy to narysować, przyciąć a nawet zmierzyć. Pomoc przybędzie natychmiast.






Ale co zrobić kiedy wszystko już skrojone? Wtedy pałeczkę przejmują Zuzia i Tosia - zawsze gotowe by wszystko pozszywać!



Końcowy efekt jest tak zaskakujący, że sam Rudolf nie może wyjść z zachwytu!







Nawet w pasji mojej mamy przejawia się miłość do kotów :) !!!










1 komentarz: